okres 01 - 15.09.2008 r.
01.09.2008
17:15 - 19:30
Problemy wychowawcze ery komputeryzacji i elektroniki
01.09.2008
17:15 - 19:30
Jak przebiega nauka czytania dzieci w młodszym wieku szkolnym?
01.09.2008
17:15 - 19:30
Higiena pracy umysłowej
02.09.2008
17:15 - 19:30
Przygotowanie do nauki matematyki: zapobieganie trudnościom w uczeniu się matematyki
02.09.2008
17:15 - 19:30
Pozwól dzieciom myśleć - jak pomóc dziecku w zrozumieniu pojęć matematycznych?
02.09.2008
17:15 - 19:30
Przygotowanie wypracowania, referatu, wystąpienia
03.09.2008
17:15 - 19:30
Przygotowanie emocjonalno-społeczne do szkoły: orientacja w otoczeniu społecznym, nawiązywanie kontaktów społecznych
03.09.2008
17:15 - 19:30
Gry i zabawy matematyczne
03.09.2008
17:15 - 19:30
Czytanie ze zrozumieniem na poziomie klas I-III
04.09.2008
17:15 - 19:30
Przygotowanie emocjonalno-społeczne do szkoły: współpraca z innymi
04.09.2008
17:15 - 19:30
Radzenie sobie ze stresem
04.09.2008
17:15 - 19:30
Media w życiu dziecka
05.09.2008
17:15 - 19:30
Przygotowanie emocjonalno-społeczne do szkoły: wytrwałość w wykonywaniu zadań, samokontrola
05.09.2008
17:15 - 19:30
Wpływ inteligencji na uczenie się
05.09.2008
17:15 - 19:30
Praca domowa uczniów
06.09.2008
14:15 - 15:45
Przygotowanie emocjonalno-społeczne do szkoły: radzenie sobie z lękiem, trudnymi sytuacjami
06.09.2008
15:45 - 18:00
Przygotowanie emocjonalno-społeczne do szkoły: rozpoznawanie, wyrażanie, i kontrolowanie emocji
06.09.2008
18:00 - 19:30
Przygotowanie emocjonalno-społeczne do szkoły: radzenie sobie z lękiem, trudnymi sytuacjami
06.09.2008
13:45 - 16:00
Jak wybierać dziecku książkę do czytania?
06.09.2008
16:00 - 18:15
Jak pomóc dziecku pisać wypracowania? Cz.1
06.09.2008
18:15 - 20:30
Jak pomóc dziecku pisać wypracowania? Cz.2
06.09.2008
16:00 - 18:15
Co zrobić, by się chciało uczyć?
06.09.2008
18:15 - 20:30
Uczenie się przed urodzeniem i po nim
06.09.2008
13:45 - 16:00
Co to jest inteligencja, czy i jak można ją badać?
07.09.2008
14:15 - 15:45
Co to jest stres? Czy można go mierzyć?
07.09.2008
15:45 - 18:00
Radzenie sobie ze stresem
07.09.2008
18:00 - 19:30
Co to jest stres? Czy można go mierzyć?
07.09.2008
13:45 - 16:00
Jak dziecko uczy się liczyć?
07.09.2008
16:00 - 18:15
Matematyczne umiejętności praktyczne
07.09.2008
18:15 - 20:30
Gry i zabawy matematyczne
07.09.2008
13:45 - 16:00
Co nas powinno niepokoić? - trudności dzieci w zakresie edukacji polonistycznej
07.09.2008
16:00 - 18:15
Poznajemy wspólnie z dzieckiem środowisko przyrodnicze
07.09.2008
18:15 - 20:30
Kłopoty z pisaniem odręcznym
08.09.2008
17:15 - 19:30
Rola rodziców w rozwijaniu zdolności dzieci
08.09.2008
17:15 - 19:30
Poznajemy wspólnie z dzieckiem środowisko przyrodnicze
08.09.2008
17:15 - 19:30
Etapy i sposoby poszukiwania pracy
09.09.2008
17:15 - 19:30
Dziecko zdolne matematycznie - co to znaczy?
09.09.2008
17:15 - 19:30
Co nas powinno niepokoić? - trudności dzieci w zakresie edukacji polonistycznej
09.09.2008
17:15 - 19:30
Dokumenty aplikacyjne: CV-znaczenie, przykłady
10.09.2008
17:15 - 19:30
Łamigłówki i zabawy liczbowe dla dzieci i młodzieży - wskazówki dotyczące planowania organizowania
10.09.2008
17:15 - 19:30
Dysleksja - przyczyny, objawy, pomoc
10.09.2008
17:15 - 19:30
Sposoby konstruowania poprawnego CV
11.09.2008
17:15 - 19:30
Matematyka wokół nas - propozycje rozwijania zainteresowań matematyką uczniów klas młodszych
11.09.2008
17:15 - 19:30
Kłopoty z pisaniem odręcznym
11.09.2008
17:15 - 19:30
Dokumenty aplikacyjne: znaczenie i przygotowanie listy motywacyjnego
12.09.2008
17:15 - 19:30
Jak dziecko uczy się liczyć?
12.09.2008
17:15 - 19:30
Dysortografia - jak pracować z dziećmi?
12.09.2008
17:15 - 19:30
Formularze aplikacyjne - znaczenie i wymagania
14.09.2008
13:45 - 16:00
Łamigłówki i zabawy liczbowe dla dzieci i młodzieży - wskazówki dotyczące planowania organizowania
14.09.2008
16:00 - 18:15
Trudności w uczeniu się matematyki - ich przyczyny
14.09.2008
18:15 - 20:30
Dojrzałość do uczenia się matematyki - na co zwracać uwagę?
14.09.2008
13:45 - 16:00
Media w życiu dziecka
14.09.2008
16:00 - 18:15
Rozwijanie pojęć u dzieci. Cz.1
14.09.2008
18:15 - 20:30
Rozwijanie pojęć u dzieci. Cz.2
14.09.2008
13:45 - 16:00
Co zrobić, by się chciało uczyć?
14.09.2008
16:00 - 18:15
Dlaczego człowiek boi się publicznych wystąpień?
14.09.2008
18:15 - 20:30
W jaki sposób inni ludzie mogą zmotywować do uczenia się?
15.09.2008
17:15 - 19:30
Obliczenia czasowe i sposoby przezwyciężania trudności z nimi związanych
15.09.2008
17:15 - 19:30
Przygotowanie do nauki pisania: zapobieganie trudnościom w nauce pisania
Szkolenia psychologiczne - na żywo :
26.08.2008, g.17.10-18:40
Skuteczna komunikacja - metody aktywnego słuchania
26.08.2008, g.18:45-20:15
Komunikacja niewerbalna - postawy, gesty, granice
27.08.2008, g.17.10-18:40
Jak rozmawiać z ludźmi - o różnych sposobach przetwarzania informacji
27.08.2008, g.18:45-20:15
Asertywność - jak i kiedy powiedzieć “nie
28.08.2008, g.17.10-18:40
Jak wpływać na zachowanie ludzi?
28.08.2008, g.18:45-20:15
Sztuka motywowania siebie i innych
31.08.2008, g.15:00-16:30
Jak sobie radzić z “pożeraczami czasu?
31.08.2008, g.16:45-18:15
Jak się bronić przed manipulacją?
31.08.2008, g.18:30-20:00
Jak się targować - podstawy negocjacji
01.09.2008, g.17:10-18:40
Rozwiązywanie konfliktów
01.09.2008, g.18:45-20:15
Zarządzanie czasem - delegowanie zadań
02.09.2008, g.17:15-18:40
Czym kierują się ludzie w podejmowaniu decyzji?
02.09.2008, g.18:45-20:15
Sprzedaż jako zaspokajanie potrzeb klienta
03.09.2008, g.17:10-18:40
Zarządzanie czasem - formułowanie priorytetów
03.09.2008, g.18:45-20:15
Podstawy zarządzania personelem
04.09.2008, g.17:10-18:40
Dobijanie targu - o końcowej fazie negocjacji
04.09.2008, g.18:45-20:15
Skuteczna komunikacja - metody aktywnego słuchania
05.09.2008, g.17:10-18:40
Jak wpływać na zachowanie ludzi?
05.09.2008, g.18:45-20:15
Jak się targować - podstawy negocjacji
06.09.2008, g.14:00-15:30
Asertywność - jak i kiedy powiedzieć “nie
06.09.2008, g.15:45-17:15
Rozwiązywanie konfliktów
06.09.2008, g.17:30-19:00
Jak się bronić przed manipulacją?
06.09.2008, g.19:15-20:45
Sztuka motywowania siebie i innych
07.09.2008, g.13:45-15:15
Zarządzanie czasem - formułowanie priorytetów
07.09.2008, g.15:30-17:00
Skuteczna komunikacja - metody aktywnego słuchania
08.09.2008, g.17:10-18:40
Komunikacja niewerbalna - postawy, gesty, granice
08.09.2008, g.18:45-20:15
Asertywność - jak i kiedy powiedzieć “nie
09.09.2008, g.17:10-18:40
Czym kierują się ludzie w podejmowaniu decyzji?
09.09.2008, g.18:45-20:15
Podstawy zarządzania personelem
10.09.2008, g.17:10-18:40
Jak rozmawiać z ludźmi - o różnych sposobach przetwarzania informacji
10.09.2008, g.18:45-20:15
Jak wpływać na zachowanie ludzi?
11.09.2008, g.17:10-18:40
Jak sobie radzić z “pożeraczami czasu?
11.09.2008, g.18:45-20:15
Zarządzanie czasem - delegowanie zadań
12.09.2008, g.17:10-18:40
Rozwiązywanie konfliktów
12.09.2008, g.18:45-20:15
Sprzedaż jako zaspokajanie potrzeb klienta
13.09.2008, g.14:00-15:30
Asertywność - jak i kiedy powiedzieć “nie
13.09.2008, g.15:45-17:15
Sztuka motywowania siebie i innych
13.09.2008, g.17:30-19:00
Dobijanie targu - o końcowej fazie negocjacji
13.09.2008, g.19:15-20:45
Czym kierują się ludzie w podejmowaniu decyzji?
14.09.2008, g.14:00-15:30
Jak się targować - podstawy negocjacji
14.09.2008, g.15:45-17:15
Jak się bronić przed manipulacją?
14.09.2008, g.17:30-19:00
Jak rozmawiać z ludźmi - o różnych sposobach przetwarzania informacji
15.09.2008, g.17:10-18:40
Rozwiązywanie konfliktów
15.09.2008, g.18:45-20:15
Jak wpływać na zachowanie ludzi?
Zapisy w Internetowym Centrum Edukacyjno Oświatowym (GOK) codziennie w godzinach 17:00 - 21:00, w sobotę i niedzielę od 12:00 - 22:00.