Aktualności

Kultura

3kwi2013

KONKURS NA LOGO I PLAKAT MAZURSKIEGO FESTIWALU FILMOWEGO W RYNIE

 

                                                          REGULAMIN KONKURSU

                                    na logo i plakat Mazurskiego Festiwalu Filmowego w Rynie

 

                                                                               §1

                                                                Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin określa zasady przeprowadzenia i warunki uczestnictwa  w konkursie na

    logo  Mazurskiego Festiwalu Filmowego w Rynie,oraz plakat II edycji Festiwalu zwanego dalej 

    „regulaminem”.

2. Przedmiotem konkursu jest opracowanie logo Mazurskiego Festiwalu Filmowego

    w Rynie, oraz plakatu II edycji Festiwalu.

2. Terminy:

      a/ przesyłanie prac konkursowych  - do 18.04.2013r.

      b/ rozstrzygnięcie Konkursu           -      23.04.2013r.

      c/ ogłoszenie wyników                   -       24.04.2013r.

 

                                                                              §2

                                                                      Organizator

1. Organizatorem konkursu w imieniu pozostałych partnerów – współorganizatorów festiwalu:

     Stowarzyszenia Filmdepedent w Olsztynie i Mazurskiego Centrum Kongresowo

     Wypoczynkowego  „Zamek Ryn” w Rynie jest Ryńskie Centrum Kultury w Rynie.

 

                                                                              §3

                                                                        Uczestnicy

1. Uczestnikami konkursu mogą być osoby fizyczne, z wyjątkiem pracowników

     współorganizatorów festiwalu.

2. Uczestnictwo w Konkursie jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

 

                                                                              §4

                                                                  Zasady konkursu

1. Każdy uczestnik może zgłosić do Konkursu maksymalnie trzy prace konkursowe.

2. Jedna praca konkursowa składa się z:

    a/ logo Festiwalu

    b/ plakatu Festiwalowego

3. Logo Festiwalu powinno:

    a/ oddziaływać, jako symbol

    b/ poprzez użycie skrótowej i łatwo zapamiętywalnej formy graficznej, odpowiadać idei

        i charakterowi Festiwalu

    c/ funkcjonować również w wersji kolorowej i czarno-białej.[1]

4. Logo Festiwalu może składać się:

  • tylko z symbolu graficznego;
  • tylko z logotypu ( stylizacji literowej );
  • połączenia obydwu wymienionych wyżej elementów.

 5. Plakat festiwalowy powinien:

    a/ w swojej treści graficznej nawiązywać do idei i charakteru Festiwalu

    b/ zawierać logo Festiwalu

    c/ zawierać napis: II Mazurski Festiwal Filmowy. Ryn, 08-11.08.2013r., lub

                                  II Mazurski Festiwal Filmowy w Rynie. 08-11.08.2013r.

    d/ zawierać element identyfikacji z miejscem jego realizacji

6. Prace konkursowe:

   a/ należy dostarczyć organizatorowi w wersji elektronicznej na adres:  rck-ryn@wp.pl.

   b/ powinny być zapisane w formacie wektorowym ( logo ), oraz w wersji umożliwiającej druk

       w drukarni w formacie B2 ( plakat )

7. Prace konkursowe należy oznaczyć swoimi danymi: imię i nazwisko, adres, do korespondencji,

    nr telefonu i adres e-mail.

8. Do prac konkursowych należy dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych, oraz  

    oświadczenie mówiące o tym, że uczestnik jest autorem nadesłanych prac, i że nie naruszają one 

    praw osób trzecich.

9. Przystępując do konkursu uczestnik zobowiązuje się, w przypadku wygranej, do przekazania na

    rzecz organizatora praw autorskich do pracy konkursowej. Przekazanie praw autorskich nastąpi

    w drodze odrębnej umowy i nie pociąga za sobą żadnych zobowiązań finansowych.

 

                                                                             §5

                                                          Rozstrzygnięcie Konkursu

1. W celu oceny prac i wyłonienia zwycięzcy Konkursu organizator powoła komisję konkursową.

    W skład komisji konkursowej wejdą przedstawiciele współorganizatorów Festiwalu ( po dwie   

     osoby reprezentujące każdego współorganizatora ).

2. Ocena komisji konkursowej jest ostateczna i nie podlega żadnym odwołaniom.

3. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi na stronie internetowej organizatora konkursu

     ( www.rck-ryn.pl ) w dniu 24.04.2013r.

4.  Zwycięzca konkursu zostanie powiadomiony telefonicznie, drogą e-mail oraz listownie.

 

                                                                           §6

                                                                Kryteria oceny

1. Prace konkursowe będą oceniane wg następujących kryteriów:

    a/  wartości plastyczne

    b/  wartości marketingowe

    c/  wartości użytkowe

 

                                                                           §7        

                                                                      Nagroda

1. Zwycięzca konkursu otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 2000zł brutto.

2. Nagroda zostanie przekazana zwycięzcy nie później niż w terminie 30 dni od daty ogłoszenia

     wyników Konkursu.

3. Warunkiem odebrania nagrody jest zawarcie z organizatorem umowy wymienionej w §4,pkt.9.

4. W przypadku braku możliwości kontaktu ze zwycięzcą , na żaden z podanych w zgłoszeniu 

     środków kontaktu w terminie 30 dni od daty ogłoszenia wyników Konkursu, prawo zwycięzcy  

     do nagrody wygasa.

 

                                                                          §8

                                                       Postanowienia końcowe

1. Organizator:

    a/ nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez uczestników Konkursu danych niewłaściwych,

       lub nieprawdziwych skutkujących niemożnością nawiązania kontaktu,

    b/ może wykluczyć uczestnika Konkursu z udziału w Konkursie w przypadku naruszenia przez

       niego postanowień niniejszego regulaminu

    c/ zastrzega sobie prawo do zakończenia Konkursu bez wyłonienia zwycięzcy i przyznania

      nagrody.

2. Wybrane prace konkursowe zostaną zaprezentowane na wystawie pokonkursowej w trakcie

    trwania II Mazurskiego Festiwalu Filmowego.

3. Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel. organizatora: 87/4218061, 607 100 123

2. W sprawach spornych i nie uregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie

    odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

   

         

                                                                              

 

                                                                           

 

                                      

 

 

 

 

 


[1]Nie dotyczy sytuacji, gdy podstawowa wersja logo jest czarno-biała.

 

Autor: Adrian Milewski