Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
- prowadzenie działań na rzecz promocji dostępności;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- monitorowanie działalności Urzędu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Gminy Stare Juchy – Pani Agnieszka Sadowska
adres do korespondencji: ul. Plac 500-lecia 4, 19-330 Stare Juchy
telefon: 87 619 90 53 wew. 26
e-mail: a.sadowska@stare-juchy.pl
Zarządzenie nr 81.2020 Wójta Gminy Stare Juchy z dnia 29 września 2020r. w sprawie wyznaczenia koordynatora do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Stare Juchy.
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.