Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Stare Juchy
ul. Plac 500-lecia 4; 19-330 Stare Juchy
Określenie stanowiska urzędniczego: ds. rozwoju gminy.
I. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
1. Warunki niezbędne - kandydatem na stanowisko ds. rozwoju gminy może być osoba, która posiada:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;
5) wykształcenie wyższe;
6) minimum 1 rok doświadczenia (staż pracy) w administracji samorządowej.
2. Wymagania dodatkowe:
Znajomość regulacji prawnych w zakresie zajmowanego stanowiska w szczególności:
- ustawa o ochronie danych osobowych
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy prawo zamówień publicznych,
- ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy o finansach publicznych.
Umiejętność interpretacji i stosowania ww. aktów normatywnych oraz przepisów z zakresu wykonywanych zadań na zajmowanym stanowisku. Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, obowiązkowość, odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia, kreatywność i systematyczność. Preferowane doświadczenie w pracy na ww. stanowisku w jednostkach sektora finansów publicznych. Biegła znajomość obsługi komputera (oprogramowania pakietu MS Office). Podyplomowe studia w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku ds. rozwoju gminy.
- Zadania z zakresu realizacji funduszu sołeckiego zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- Realizacja projektów finansowanych ze środków zewnętrznych,
- Przygotowywanie wszelkiej dokumentacji wymaganej przez instytucje zarządzające poszczególnymi środkami, bieżące raportowanie zgodnie z określonymi wytycznymi,
- Współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie pozyskiwania i wykorzystania funduszy pomocowych,
- Współpraca przy przygotowaniu budżetu, w zakresie zadań realizowanych na stanowisku i innych dokumentów dotyczących planowania rozwoju gminy (Strategia Rozwoju Gminy),
- Współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz stowarzyszeniami, w tym: Lider w EGO, Kraina Bociana, Związek Gmin Wiejskich,
- Wykonywanie czynności i prowadzenie spraw związanych z promocją turystyczną gminy,
- Ewidencja i kontrola gospodarstw agroturystycznych na terenie gminy,
- Sprawozdawczość i monitoring w zakresie zrealizowanych zadań projektowych,
- Wykonywanie innych, nie ujętych w niniejszym zakresie czynności spraw doraźnych zleconych przez bezpośredniego przełożonego oraz Wójta Gminy.
III. Wymagane dokumenty:
1) CV,
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3) dokumenty potwierdzające wykształcenie - kserokopie,
4) kopie dokumentów potwierdzające dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności),
5) świadectwa pracy - kserokopie potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie o zatrudnieniu wskazujące datę jego rozpoczęcia,
6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
CV powinno być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz.1781) przez Urząd Gminy Stare Juchy.
IV. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Stare Juchy Plac 500-Lecia 4, 19-330 Stare Juchy lub doręczone listownie w terminie do dnia 09 grudnia 2022r. do godz. 13:00 pod adresem: Urząd Gminy Stare Juchy; Plac 500-lecia 4, 19-330 Stare Juchy w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. rozwoju gminy”.
O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
Tylko kandydaci, których oferty spełniają wymagania formalne, zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego. Informacje można uzyskać pod numerem telefonu 87 61 99 053 w.29.
V. INFORMACJE DODATKOWE:
Wyklucza się przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną,
z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, zgodnie z ustawą z dnia 18.09.2001 roku o podpisie elektronicznym m (Dz. U. z 2013r. poz.262)
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) zatrudnienie w wymiarze czasu pracy 1 etat,
2) wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2021 r. poz.1960 tj.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Stare Juchy.
Miejsce i stanowisko pracy:
Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu Gminy w godzinach od 7:30 do 15:30.
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Podczas długotrwałej pracy przy monitorze ekranowym występuje obciążenie narządu wzroku.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Procedura naboru
Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Stare Juchy.
Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:
- wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze;
- oferty niekompletne i niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.stare-juchy.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Stare Juchy.
Wójt Gminy Stare Juchy zastrzega sobie prawo :
- odwołania konkursu bez podania przyczyny,
- nie rozstrzygnięcia konkursu w sytuacji braku możliwości wyłonienia odpowiedniego kandydata.
VI. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w procesie naboru
Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Stare Juchy, Plac 500-lecia 4, 19-330 Stare Juchy, tel. (0-87) 619 90 53, 619 90 71; e-mail: ug@stare-juchy.pl
CEL PRZETWARZANIA DANYCH:
Rozpatrzenie złożonych dokumentów rekrutacyjnych i skontaktowanie się z Kandydatem w celu przeprowadzenia dalszej procedury naboru.
DANE OBOWIĄZKOWE:
Podanie danych w zakresie imienia (imion) i nazwiska, obywatelstwa, posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych, daty urodzenia, danych do kontaktu (dowolnie: adresu do korespondencji, adresu e-mail albo nr telefonu), wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest obowiązkowe i wynika z Kodeksu Pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych. Będziemy przetwarzać te dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W sytuacji, w której kandydat będący osobą niepełnosprawną, chce skorzystać z prawa do pierwszeństwa w zatrudnieniu, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, niezbędne jest złożenie kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Te dane będą przetwarzane na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b RODO.
Podanie informacji o karalności tj. skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe jest obowiązkowe i wynika z ustawy o pracownikach samorządowych. Będziemy przetwarzać te dane na podstawie art. 10 RODO.
DANE NIEOBOWIĄZKOWE:
Natomiast podanie dodatkowych danych, takich jak zdjęcia umieszczonego w CV, informacji o stanie zdrowia, o sytuacji rodzinnej, ekonomicznej, społecznej lub zainteresowaniach jest dobrowolne. Dane te będziemy przetwarzać na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Niepodanie tych danych nie wykluczy Pani/Pana z prowadzonego postępowania rekrutacyjnego.
CZAS PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:
W przypadku nie spełniania wymagań formalnych lub nie umieszczenia Pani/Pana danych w protokole z naboru jako jednego z pięciu najlepszych kandydatów, dokumenty będą przechowywane zgodnie z dokumentacją archiwalną.
W sytuacji spełnienia wymagań formalnych oraz wpisania do protokołu z naboru, dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. Po upływie ww. okresu dokumenty zostaną zniszczone.
INFORMACJA O ODBIORCACH DANYCH:
Informacja o wyniku naboru w zakresie imienia i nazwiska, miejsca zamieszkania oraz uzasadnienia wyniku naboru udostępniania jest w Biuletynie Informacji Publicznej ADO oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie ADO, w związku z czym odbiorcą Pani/Pana danych osobowych, może być każda osoba, która zapozna się z powyższą informacją.
Pani/Pana dane osobowe mogą być ujawniane podmiotom realizującym zadania na rzecz ADO, takim jak dostawcy oprogramowania wyłącznie w celu zapewnienia ich sprawnego działania z zachowaniem zasad ochrony danych osobowych i poufności przetwarzania.
PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA:
Wyrażoną zgodę będzie można wycofać w dowolnym momencie w formie pisemnej wysłanej na adres siedziby ADO lub na adres e-mail ug@stare-juchy.pl Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Poza tym posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia ich przetwarzania. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jeżeli uzna Pani/Pan, że dane są przetwarzane niezgodnie z przepisami RODO.
KONTAKT Z INSPEKTOREM OCHRONY DANYCH:
Do Inspektora Ochrony Danych można kierować pytania w zakresie przetwarzania danych osobowych na adres e-mail: iod@stare-juchy.pl
Wójt Gminy Stare Juchy
/-/ Ewa Jurkowska-Kawałko