Wójt Gminy Stare Juchy ogłasza nabór do pracy na stanowisko konserwatora sieci wodociągowej i stacji uzdatniania wody w Starych Juchach i Gorłówce.
Wymiar zatrudnienia: 1 osoba – pełny etat;
Wymagania w stosunku do kandydatów:
a/ wykształcenie zawodowe, średnie techniczne elektryczne;
b/ umiejętność montażu oraz naprawy sieci wodociągowych;
d/ umiejętność wymiany wodomierzy;
e/ prawo jazdy kat. B;
f/ podstawowa znajomość obsługi komputera;
g/ korzystanie z pełni praw publicznych;
h/ niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie;
i/ posiadanie ogólnego stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie;
j/ nieposzlakowana opinia
k/ preferowane uprawnienia elektryczne w zakresie eksploatacji urządzeń do 1 k V;
l/ dyspozycyjność;
ł/ cechy osobowości: samodzielność, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, zdolności
organizacyjne, dokładność, terminowość;
m/ umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji.
3. Zakres zadań wykonywanych na tym stanowisku:
1) prace związane z utrzymaniem i konserwacją sieci wodociągowej oraz stacji uzdatniania wody;
2) obsługa stacji uzdatniania wody;
3) usuwanie awarii sieci wodociągowej – kanalizacyjnej.
4. Wymagane dokumenty:
a/ list motywacyjny oraz CV winne być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014, poz. 1182 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014, poz.1202 ze zm.)"
b/ oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
c/ oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia
kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
d/ kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie;
e/ kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia
o zatrudnieniu);
f/ kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje( kursy, certyfikaty, zaświadczenia);
g/ oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
h/ oryginał kwestionariusza osobowego.
5. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:
a/ termin 12.05.2017 r. do godz. 1500
b/ komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko konserwatora” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Starych Juchach pok. nr 2 – sekretariat lub pocztą na adres 19-330 Stare Juchy ul. Plac 500-Lecia 4 (liczy się data stempla pocztowego).
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.