trasy biegowe przy stadionie w St. Juchach.
II. ORGANIZATORZY - Starostwo Powiatowe w Ełku
- Urząd Gminy w Starych Juchach
- Stowarzyszenie na rzecz rozwoju Gminy St. Juchy
- Zespół Szkół Samorządowych w Starych Juchach
III. CEL IMPREZY - popularyzacja biegów jako najprostszej formy ruchu i rekreacji fizycznej, promocja zdrowego stylu życia
- hasło przewodnie imprezy “Sportowiec nie pije, nie pali, nie używa
- integracja dzieci i młodzieży
IV. PROGRAM : - weryfikacja zawodników - 8.30- 9.30
- otwarcie zawodów - 9.45
- rozpoczęcie biegów - 9.55
- rozstrzygnięcie konkursu plastycznego “Sportowiec nie pije, nie pali, nie zażywa
- zakończenie biegów - ok.. 12.55
- zak. zawodów i wręczenie nagród drużynowych - ok. 13.00
- wręczenie nagród indywidualnych ok. 15 minut po zakończonym biegu
PROGRAM MINUTOWY BIEGÓW
SP. 11.00 - nauczyciele i VIP-owie 800 m
11.10 - K. 2002 i mł. 500 m
11.20 - M. 2002 i mł. 500 m
11.30 - K. 2001 800 m
11.40 - M. 2001 800 m
11.50 - K. 2000 800 m
12.00 - M. 2000 800 m
12.10 - K. 1999 1500 m
12.20 - M. 1999 1500 m
GIMN. 12.30 - K. 1998 1500 m
12.40 - M. 1998 1500 m
12.50 - K. 1997 1500 m
13.00 - M. 1997 1500 m
13.10 - K. 1996 1500 m
13.20 - M. 1996 1500 m
SPP 13.30 - K. 1995 i st /OPEN/ 1500 m
13.40 - M. 1995 i st /OPEN/ 3000 m
Godziny rozpoczęcia poszczególnych biegów mogą ulec zmianie.
V. ZGŁOSZENIA - listy imienne wg podanych kategorii wiekowych należy przesłać do dnia 18.04.2012r.
na adres : Zespół Szkół Samorządowych 19-330 Stare Juchy / tel/ fax. 6199026 /
z dopiskiem “Biegi przełajowe ( lub zgłoszenie telefoniczne liczby startujących).
Osoba odpowiedzialna : mgr Adam Lewicki, mgr Elżbieta Żebrowska
VI. NAGRODY
Indywidualnie : za miejsce I - puchar
za miejsca I-III - medale
za miejsca I-VI - dyplomy
Drużynowo : w klasyfikacji SP I-VI - puchary
w klasyfikacji GIM. I-VI - puchary
VII. PUNKTACJA
Prowadzona będzie punktacja drużynowa oddzielnie szkół podstawowych (kat. 2002, 2001, 2000, 1999 + 1 nauczyciel) i gimnazjalnych (kat. 1998, 1997, 1996+ 1 nauczyciel) oraz punktacja gmin zaliczona do Współzawodnictwa Gmin WMZ LZS w Biegach Przełajowych w 2012r.
Szkoła wystawia dowolną liczbę zawodników. Punktuje tylko 20 pierwszych wg klucza:
miejsce: 1 - 20 pkt. 9 - 8 pkt.
2 - 17 10 - 7
3 - 15 11 - 6
4 - 13 12 - 5
5 - 12 13 - 4
6 - 11 14 - 3
7 - 10 15 - 2
8 - 9 16 - 20 - 1
Do punktacji gmin zaliczane są kategorie: 1999, 1998, 1997, 1996
VIII.UWAGI KOŃCOWE :
- w zawodach mogą uczestniczyć wszyscy chętni, którzy posiadają aktualne badania
lekarskie,
- każdy zawodnik powinien mieć przygotowaną kartę startową z danymi: imię,
nazwisko, rocznik, dystans, szkoła/klub
- ubezpieczenie zawodników i osób im towarzyszących należy do obowiązku klubów i
szkół , które reprezentują
- start na koszt własny lub organizacji delegującej
- organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy zagubione
- interpretacja regulaminu należy do organizatorów i sędziego głównego
- organizatorzy zapewniają wodę i gorący posiłek
- z uwagi na utwardzone odcinki tras biegowych zawodnicy startują w obuwiu
sportowym bez kolców.
Wszystkich chętnych, którzy chcą wziąć udział w zawodach oraz kibiców
serdecznie zapraszamy
ORGANIZATORZY