Aktualności

Ludzie i wydarzenia

12gru2008

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA USŁUGI INTEGRACJI SPOŁECZNEJ

W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Stare Juchy uzyskała dotację w wysokości 201 964 PLN, część tej dotacji przeznacza na realizację niżej określonych usług.
1. ZAMAWIAJĄCY

Wójt Gminy Stare Juchy, zwany dalej Zamawiającym, zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie wszystkich lub wybranych usług integracji społecznej mieszkańcom Gminy spośród usług opisanych poniżej.

Usługodawcy mogą składać oferty, gdy spełniony jest jeden z poniższych warunków:

- usługa nie jest powtórzeniem dotychczasowego zakresu działań realizowanych przez danego usługodawcę z udziałem środków publicznych lub też dotyczy usług świadczonych przez tego usługodawcę na rzecz dodatkowych beneficjentów,

- usługa będzie realizowana w partnerstwie[1] z innymi usługodawcami.

2. SPOTKANIE INFORMACYJNE

Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych usługodawców odbędzie się w Urzędzie Gminy Stare Juchy ul. Plac 500-lecia 4 dnia 16.12.2008r. o godzinie 10.oo, pokój nr 4.

3. PROCEDURA

Zgodnie z § 3 pkt 2 Porozumienia o współpracy przy realizacji Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich zawartego pomiędzy Zarządem Województwa, w związku z art. 4 ust. 1 lit. a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 233 poz. 1655) wybór usługodawców odbywać się będzie w oparciu o procedurę CPP (Community Participation in Procurement (ang.) - Udział społeczności w zamówieniach) Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym pod następującym adresem: http://www.ppwow.gov.pl Podręcznik zawiera również informacje na temat kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług, jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu.

4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SZCZEGÓŁOWY OPIS POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI)

OFERTY CZĘŚCIOWE

Oferent może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Jeżeli Oferent pragnie złożyć ofertę na więcej niż jedną część, jest zobowiązany do złożenia odrębnych ofert technicznych i finansowych na każdą część. Wybór ofert jest dokonywany odrębnie w stosunku do każdej części.

WARIANTOWOŚĆ

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w odniesieniu do wszystkich części.

OPIS ZAMAWIANYCH USŁUG

4.1. Usługi dla osób starszych:

a) usługi opiekuńcze - opieka nad ludźmi potrzebującymi pomocy pielęgniarskiej, zwłaszcza starszymi, nie w pełni sprawnymi, przewlekle chorymi lub po leczeniu szpitalnym oraz pomoc humanitarna i socjalna,

Na realizację tych usług przeznacza się maksymalnie kwotę: 15 000 PLN

Termin wykonania zamówienia: od 01.02.2009r. do 30.11.2009r.

4.2. Usługi dla dzieci i młodzieży:

a) usługi edukacyjne lub/i rekreacyjne lub/i integracyjne - rozwijanie zainteresowań, zdobywanie nowych umiejętności.

Na realizację tych usług przeznacza się maksymalnie kwotę: 16 500 PLN

Termin wykonania zamówienia: od 01.02.2009r. do 30.11.2009r.

4.3. Usługi dla rodzin:

a) usługi edukacyjne - na terenach, gdzie nie ma dostępu do przedszkola, socjalizacja dzieci w wieku 3 - 5 lat, pedagogizacja rodziców.

Na realizację tych usług przeznacza się maksymalnie kwotę: 20 000 PLN

Termin wykonania zamówienia: 01.02.2009r. do 30.11.2009r.

4.4. Usługi łączone dla osób starszych oraz dzieci i młodzieży:

a) usługi edukacyjne lub/i rekreacyjne lub/i integracyjne - rozwijanie zainteresowań, zdobywanie nowych umiejętności.

Na realizację tych usług przeznacza się maksymalnie kwotę: 8 000 PLN

Termin wykonania zamówienia: 01.02.2009r. do 30.11.2009r.

4.5. Usługi łączone dla dzieci i młodzieży, osób starszych i rodzin:

a) usługi edukacyjne lub/i rekreacyjne lub/i integracyjne - rozwijanie zainteresowań, zdobywanie nowych umiejętności.

Na realizację tych usług przeznacza się maksymalnie kwotę: 62 000 PLN

Termin wykonania zamówienia: 01.02.2009r. do 30.11.2009r.

Usługodawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie informacji na temat spodziewanych rezultatów oferowanych usług, sposobu monitorowania ich osiągnięcia, przewidywanych działań informacyjnych, jak również informacji dotyczących zapewnienia trwałości podejmowanych działań.

Podstawą płatności na rzecz usługodawcy będzie rzeczywiście zrealizowana liczba jednostek zdefiniowanych w ofercie finansowej przez tego usługodawcę.

5. UPRAWNIENI USŁUGODAWCY

Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o zamówienie w ramach niniejszej procedury są:

1. Organizacje pozarządowe (NGOs),

2. Organizacje kościelne,

3. Prywatni usługodawcy: firmy, osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne,

4. Samorządy zawodowe, organizacje samorządu gospodarczego, izby rolnicze,

5. Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego, stowarzyszenia jst i im podległe jednostki organizacyjne.

6. KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ

W odniesieniu do pkt 4.1.a)

Ø zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,

Ø dysponowanie minimum 1 osobą z wykształceniem pielęgniarskim lub pokrewnym oraz minimum 2 - letnim doświadczeniem w pracy z osobami starszymi,

Ø dysponowanie odpowiednim sprzętem zapewniającym prawidłowe wykonanie usług,

Ø przedstawienie spójnego programu realizowanych usług.

W odniesieniu do pkt 4.2.a)

Ø zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,

Ø dysponowanie odpowiednią bazą lokalową (min. 1 pokój),

Ø dysponowanie minimum 1 osobą z minimum 2 - letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą,

Ø przedstawienie spójnego programu realizowanych usług.

W odniesieniu do pkt 4.3.a)

Ø zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,

Ø dysponowanie odpowiednią bazą lokalową (min.1 pokój z dostępem do toalety),

Ø dysponowanie minimum 1 osobą z wykształceniem wyższym, kierunek pedagogika lub pokrewne oraz minimum 2 - letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi,

Ø przedstawienie spójnego programu realizowanych usług.

W odniesieniu do pkt 4.4.a)

Ø zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,

Ø dysponowanie odpowiednią bazą lokalową (min. 1 pokój),

Ø przedstawienie spójnego programu realizowanych usług.

W odniesieniu do pkt 4.5.a)

Ø zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,

Ø przedstawienie spójnego programu realizowanych usług.

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:

· CV personelu mającego realizować usługi,

· oświadczenie o posiadaniu lub wynajęciu odpowiedniego pomieszczenia.

7. PROCEDURY SKŁADANIA I OCENY OFERT

SKŁADANIE OFERT

a) Oferty techniczno - finansowe, przygotowane z użyciem formularzy załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej kopercie osobiście lub za pośrednictwem poczty do sekretariatu Urzędu Gminy w Starych Juchach ul. Plac 500-lecia 4 w terminie 11.12.2008r. do 06.01.2009r. do godziny 1500. O dotrzymaniu terminu decyduje data i godzina wpływu wniosku do zamawiającego,

b) Oferta winna być ważna przez co najmniej 30 dni od daty określonej w pkt a),

c) Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem: “Oferta na świadczenie usług (jak w pkt 4)”. Ponadto na kopercie winny zostać umieszczone dane adresowe Usługodawcy.

OCENA OFERT

1. Ocena ofert i wybór najkorzystniejsze oferty odbywać się będzie w 3 etapach:

a. ocena spełniania minimalnych kryteriów technicznych określonych w pkt 6,

b. wybór najkorzystniejszej oferty / ofert,

Przy ocenie ofert, ustalaniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja będzie brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty, współpracę z partnerami lokalnymi, oferowaną jakość usług, ich innowacyjność, trwałość, oraz ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez Usługodawcę.

c. negocjacje szczegółów umowy z wybranym(i) Usługodawcą(ami) (jeśli takie negocjacje okażą się niezbędne),

2. Ostateczna decyzja dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu 1 tygodnia od wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń,

3. Decyzja Zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurom odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzją Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do Zamawiającego z kopią do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej. Zamawiający winien dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu,

4. Z wybranym(i) oferentem(ami) zostanie zawarta umowa/porozumienie oparte na wzorach załączonych do niniejszego ogłoszenia.

8. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM

W celu uzyskania dodatkowych informacji zainteresowani proszeni są o skontaktowanie się z p. Ewą Próchnicką, Urząd Gminy Stare Juchy, pokój nr 4, tel.

Autor: Jarosław Franczuk